Ροζ βότκα με σιρόπι κράνου και τυρομπουκιές από το παρελθόν. Pink vodka with cornus mas syrup and cheesebites. A memory from my childhood


Συνέχεια και τέλος στα ροζ ποτά για φέτος με τη ροζ βότκα.
Τελειώσανε και τα κράνα πια.

Δεν συμπαθώ ιδιαίτερα τα ποτά με κράνα που είναι αρωματισμένα με γαρύφαλλα και κανέλλα και επειδή είχα αρκετά κράνα δοκίμασα το εξής: 
Γέμισα ένα βάζο μέχρι τη μέση με φρέσκα κράνα και τα σκέπασα με καστανή ζάχαρη, χωρίς να μετρήσω ποσότητες. Έβαλα το βάζο στο ψυγείο και μετά από 2 βδομάδες η ζάχαρη έλιωσε και είχα ένα νόστιμο γλυκόξινο σιρόπι για παγωτά, γιαούρτι, λευκά γλυκά ψυγείου καθώς επίσης και για το ποτό αυτό

Δεν είναι κάτι δύσκολο.
Σερβίρω την βότκα κρύα και προσθέτω μία κουταλιά από το σιρόπι μαζί με κράνα, τα οποία τρώς ενώ πίνεις.

Τυρομπουκιές από το παρελθόν

Και επειδή πάντα θέλω να υπάρχει και ένα τσιμπητό μεζεδάκι έκανα αυτές τις τυρομπουκιές από ανάμνηση της παιδικής μου ηλικίας

Τις τυρομπουκιές αυτές μου τις έφτιαχνε ο πατέρας μου όταν ήμουν μικρή και με διασκέδαζε η διαδικασία γιατί όταν τις έπλαθε με την πετσέτα και ενώ έσφιγγε την μπουκιά μου τραγουδούσε και ένα αστείο τραγουδάκι από το οποίο θυμάμαι μόνο το ρεφρέν. Ή μπορεί να ήταν αυτό όλο και όλο.
‘Μπούκου μπουκου γάλα μία μζούρα γάλα’.
Μπούκος είναι το δοχείο που διατηρούσαν το γάλα. Άλλα για το παιδικό αυτό άσμα της μακρινής παιδικής ηλικίας μου δεν κατάφερα να μάθω.

Υλικά:
δεν χρειάζονται ιδιαίτερες αναλογίες

μπαγιάτικο ψωμί
τυρί κατσικίσιο ή βαρελίσια φέτα
λίγα ψιλοκομμένα φυλλαράκια δυόσμου
1 κουταλάκι γάλα
λίγο αλάτι
Μία καθαρή πετσέτα
και ντοματούλα για να το ομορφύνουμε

τι κάνω
Ανακατεύω όλα τα υλικά μαζί και τα χωρίζω σε 5 – 6 μεριδούλες. 




Την κάθε μία μερίδα την βάζω μέσα σε μία καθαρή πετσέτα και την σφίγγω να γίνει μπαλίτσα. 

Σε αυτή τη φάση λες και το τραγούδι.

Το σερβίρω με καπελάκι από ντομάτα μαζί με η βότκα.