TAXINI ΓΙΑ ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ. TAHINI FOR BREAKFAST IN OFFICE.




Πρέπει να είμαι από τις ελάχιστες περιπτώσεις που τρώνε το ταχίνι σε αλμυρή εκδοχή για πρωινό  και όχι μέ μέλι ή πετιμέζι ή κάποια ανάλαφρη μαρμελάδα. Το δοκίμασα τυχαία και είδα ότι μου πήγε καλά και σαν γεύση αλλά και στο στομάχι. Είναι χορταστικό χωρίς να είναι βαρύ. Στην αρχή μου φαινόταν περίεργο αλλλά σκέφτηκα:  γιατί όχι αφού βάζουμε ταχίνι στο χούμους, μία αλμυρή αλοιφή ας το βάλω σε ένα καλό πραγματικό ψωμί.
Έτσι λοιπόν στο γραφείο το πρωινό που παίρνω μαζί μου τις περισσότερες φορές είναι ψωμί προζύμης με ταχίνι και ντοματίνια. Φυσικά και δεν βάζω κάθε μέρα κορδελίτσες και περιτυλίγματα, αυτό έγινε για το στήσιμο της φωτογραφίας. 
Το ταχίνι που προτιμώ είναι ολικής άλεσης που δεν είναι τόσο γλυκό όσο το λευκό ταχίνι μια και αγαπώ τα αλμυρά πρωινά και μου δίνει τα καλά λιπαρά και τις φυτικές ίνες που χρειάζομαι. Επίσης δεν είναι και ελκυστικό η πρώτη εικόνα του με το χρώμα της λάσπης, η πιο επιεικής περιγραφή που μπορώ να σκεφτώ.
Τα ντοματίνια τώρα! Δίνουν φρεσκάδα  και κάνουν το λίγο στεγνό  ταχίνι ζουμερό και εύπεπτο. Μία υποψία από μοσχοβολιστό θυμάρι αρωματίζει διακριτικά το ωφέλιμο ταχίνι  και δίνει μία ένταση στη γεύση. Ένα ρόφημα από ελληνικά αρωματικά βότανα γεμίζουν το φλυτζάνι μου.
Δεν πίνω καφέ στο γραφείο μου παραδόξως, λατρεύω τον καφέ αλλά τον προτιμώ άλλες πιο χαλαρές ώρες, το απόγευμα ή τα Σαββατοκύριακα.  Είμαι πρωινός τύπος, ξυπνάω εύκολα και είμαι γεμάτη ενέργεια, αλλά το απόγευμα το σενάριο αλλάζει και οι ρυθμοί μου πέφτουν, σέρνομαι και ο καφές με φέρνει στα ίσα μου.
Βέβαια εσείς μπορείτε να τρώτε ότι σας αρέσει το πρωί, αλλά τι χάνετε να δοκιμάσετε ένα ψωμάκι της προτίμησης σας με ταχίνι και ντομάτα και λίγο αιθέριο θυμάρι?