ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΟΥ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ. MY GREEK AROMATIC TABLE. PRESENTATION

Η παρουσίασή μου με τίτλο «Το Ελληνικό Αρωματικό Τραπέζι μου» πραγματοποιήθηκε στο δροσερό προαύλιο χώρο του Ιερού Ναού της Αγίας Μαρίνας της περιοχής των Γεωπονικών Καλλικράτειας, την Κυριακή 19 Αυγούστου. Ο κόσμος άκουγε προσεκτικά και με πολύ ενδιαφέρον παρόλο που η ιδιότητά μου ως foodblogger δημιούργησε κάποια ερωτηματικά, τα οποία προσπάθησα να εξηγήσω μέσα από την παρουσίαση.
Η αξία του τραπεζιού σαν θεσμός μέσα στην οικογένεια, η συγγραφική μου ιδιότητα, το συναίσθημα στη διατροφή και φυσικά αγαπημένα αρωματικά και μπαχαρικά ήταν τα κυριότερα μου θέματα, πλαισιωμένα από άφθονες φωτογραφίες, αλλά και αναφορές σε συνταγές.  Στο τέλος μαγείρεψα φασόλια με φρέσκα κρίταμα, ντομάτες και κατσικίσιο τυρί για την απαραίτητη γευσιγνωσία. Έτοιμα από το σπίτι είχα φρεσκοψημένο ψωμί ολικής, ζυμωμένο με τσάι του βουνού ηλιόσπορους και σουσάμι και για γλυκάκι ένα μπισκοτάκι με χαρουπάλευρο, φουντούκια και άρωμα λεμόνι. Τελειώσαμε με χαρούμενη συζήτηση και ανταλλαγές απόψεων.

Ορίστε και μερικές χαρακτηριστικές φωτογραφίες.