ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΥΡΑ ΣΚΟΡΠΙΔΙΑ ΣΟΥΠΑ ΜΕ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΣΑΛΑΤΑ. GREEK BLACK SCORPION FISH SOUP WITH VEGETABLE SALAD.






Σήμερα είμαι ότι τρώω: 
σκορπιός στο πιάτο, σκορπιός στο ζώδιο.
Λυπάμαι που δεν έχω και πολλές πληροφορίες να σας δώσω για το ζώδιο μου. Οι πληροφορίες για τα ζώδια εισέρχονται στον εγκέφαλο μου και αποχωρούν όπως γλιστρά το νερό στο σουρωτήρι.
Σούπα με μαύρους ελληνικούς σκορπιούς με τα ωραία ψαχνά τους και με τα πολύ λυπημένα μάτια τους.
Δεν έχω καθαρίσει ποτέ σκορπιούς, πάντα το αναλάμβανε ο ψαράς. Τα ψαράκια αυτά είναι αρκετά μικρά και το δηλητήριο που κρύβεται κάτω από το πιο ψηλό αγκάθι τους δεν είναι και τόσο δυνατό. Αν έχεις την ατυχία να τσιμπηθείς από το αγκάθι θέλει πολύ ζεστό νερό αρχικά και στη συνέχεια κάποια αλοιφή. Όμως όπως σας είπα δεν είχα ποτέ αυτή την εμπειρία.
Το ελληνικό αρωματικό τραπέζι μου σήμερα έχει σούπα σκορπίδια, κολιαρούδια τηγανιτά, όπου κολιαρούδι είναι ο μικρός κολιός στα καλλικρατειανά, σαλάτα με τα βραστά λαχανικά της σούπας και τα ψαχνά των ψαριών, αγγουροντομάτα με πιπεριές και ελιές και παγωμένο τσίπουρο.
Και με αυτό το γεύμα αποχαιρετώ όπως κάθε τέλος καλοκαιριού, την αγαπημένη μου Καλλικράτεια
Και εις άλλα με υγεία!!
Καλή όρεξη!




για 2 μερίδες σούπας και για μία γενναία σαλάτα με τα ψαχνά των ψαριών και τα βρασμένα λαχανικά

2 σκορπίδια
1 κολοκυθάκι
1 μικρό ξερό κρεμμύδι
1 μέτρια κόκκινη πιπεριά
1 μικρή ντομάτα
½ ματσάκι μαϊντανού (χωριστά τα κοτσάνια από τα φύλλα)
1 σκελίδα σκόρδου
1 δαφνόφυλλο
3 κουταλιές ελαιόλαδο
αλάτι, μαύρο πιπέρι

Αφού καθαρίστηκαν τα καημένα τα σκορπίδια από τον ψαρά, τα πλένω καλά, τα αλατίζω και τα αφήνω στο ψυγείο. Βάζω να βράσουν τα ψάρια μαζί με τα κοτσάνια από τον μαϊντανό και  1 λίτρο νερού, για περίπου 15΄.
Καθαρίζω, πλένω και ψιλοκόβω τα λαχανικά.
Στραγγίζω τα ψάρια και τα κοτσάνια από το ζωμό και στο ζωμό προσθέτω τα λαχανικά, το σκόρδο, το ελαιόλαδο, αλάτι πιπέρι και το δαφνόφυλλο. Βράζω τα λαχανικά για 20΄, τα στραγγίζω και τα ανακατεύω με τα ψαχνουδάκια του ψαριού. Ψιλοκόβω τα φυλλαράκια του μαϊντανού, τα προσθέτω στα λαχανικά, δοκιμάζω και προσθέτω ανάλογα αλάτι ή πιπέρι. Αν θέλετε προσθέτετε και λίγο χυμό λεμονιού.

Σερβίρω το ζωμό σαν σούπα και τα λαχανικά σαλάτα.