ΑΒΓΟΦΕΤΕΣ ΦΟΥΡΝΟΥ. BREAKFAST ROASTED EGG BREAD.

Πρωτομαγιά αύριο, εύχομαι τόσο πολύ να πάει καλά αυτός ο μήνας που τελικά μου φαίνεται ο πιο σημαντικός στην ταραγμένη αυτή εποχή.
Δε θα κάνω στεφάνι, ούτε και θα κόψω τα μοσχοβολιστά ανοιξιάτικα λουλούδια της εξοχής μας, μετά από πάρα πάρα πολλά χρόνια.
Περιορισμένη σε ένα αστικό περιβάλλον, με ελάχιστα μικρά πράσινα πάρκα δε θα ήθελα να στερήσω από τους συμπολίτες μου λουλουδια από θάμνους της πόλης μας για να πλέξω το ανθισμένο μου στεφάνι για διακοσμητικούς λόγους.
Θα αρκεστώ στα λουλούδια του μπαλκονιού μου, ευτυχώς έχω ανθισμένο θυμαράκι, μοσχομολόχα, γαρυφαλλάκι, μαστιχιά, φασκομηλιά, σκυλάκι, προκομμένους πανσέδες και αρκετά άλλα. Περιμένω τη ρίγανη μου να ανθίσει από μέρα σε μέρα. Μόλις ξυπνήσω χαράματα η πρώτη πρώτη ενέργεια είναι να βγω στο μπαλκόνι για επιθεώρηση. Έχουμε παραγνωριστεί και με τη γειτονιά, το πρωτόκολλο της πυτζάμας είναι επίσημο πια.

Το πρωινό της καραντίνας λοιπόν με αβγόφετες δικής μου εκδοχής, με ψωμί του τόστ μέρος των μαζικών προμηθειών της εβδομαδιαίας κυνηγημένης αγχωτικής, προσεκτικής  και βιαστικής επίσκεψης στο σούπερ μάρκετ. Αγνοούσα για αρκετό καιρό τη συσκευασία, την έσπρωχνα προς τα πίσω, για να πάρω κάτι άλλο, έβγαινε πάλι μπροστά, ώσπου το αποφάσισα και ιδού μία απλή εκδοχή χωρίς τηγάνι. Και λίγο θυμαράκι, διότι ζούμε στη Μεσόγειο και είμαστε μέσα στα χρώματα και στα αρώματα. Καλό μήνα να έχουμε!






για 2 άτομα
4 φέτες ψωμί του τοστ
2 αβγά
4 φέτες κασέρι με χαμηλά λιπαρά ή ότι άλλο κίτρινο τυρί επιθυμείτε
4-5 κουταλιές γάλα
3 κουταλιές ελαιόλαδο
μία τσιμπιά θυμαράκι
αλάτι, μαύρο πιπέρι
Ντύνω ένα ταψί με χαρτί ψησίματος και προθερμαίνω το φούρνο στους 200ο.
Χτυπάω καλά τα αβγουλάκια που μέσα στο γυάλινο σκεύος που έτσι όπως τα φωτογράφισαν μου θυμίζουν δύο μεγάλα μάτια που με κοιτάζουν έκπληκτα. Δε θα βγούμε σώοι από αυτή την καραντίνα.
Προσθέτω το ελαιόλαδο, το γάλα, το θυμάρι, αλάτι, πιπέρι και τα ανακατεύω καλά καλά. Βουτάω τις φέτες μία μία, τις απλώνω πάνω στο ταψί και αν έχει μείνει λίγο μείγμα από τα αβγά τα μοιράζω με ένα κουτάλι πάνω στις φέτες. Ψήνω για 10΄ και στη συνέχεια βγάζω έξω το ταψί, σκεπάζω τις φέτες με το κασέρι, ψήνω για άλλα 5΄για να λιώσει και βγάζω το ταψί αμέσως έξω από το φούρνο.