Μοσχαράκι λεμονάτο με φρέσκο αρακά και μελισσόχορτο. Veal with lemon balm and fresh peas





Ακέρωτα λεμόνια και μοσχοβολιστό μελισσόχορτο.
Είμαι από τους τυχερούς , το λέω και το ξαναλέω που έχω στη διάθεση μου έναν ωραίο αρωματόκηπο που τώρα είναι στα καλύτερα του. Το μελισσόχορτο το κόβω σαν να είναι μαϊντανός.

Επειδή πολλά πολλά υλικά δεν είχα στη διάθεση μου, αξιοποιησα αρωματικα και μπαχαρικά και έτσι μοσχοβόλησε το σπίτι από το λεμονάτο μοσχαράκι της κατσαρόλας.

Το όμορφο λουλούδι που στόλισε το πιάτο είναι από την λαδανιά της αυλής μου.


Τα υλικά για 3 μπαμπάτσικες μερίδες
500γρ ποντίκι μοσχαρίσιο

1 κιλό φρέσκο αρακά με το κέλυφος, μένει περίπου 700γρ καθαρισμένος

½ ματσάκι μελισσόχορτο ή ένα φλιτζάνι ψιλοκομμένο

2 σκελίδες σκόρδο

1 λεμόνι, ξύσμα και χυμός

1 κουταλάκι μουστάρδα πικάντικη

1 κουταλάκι κύμινο

2 μέτριες πατάτες

4 κουταλιές ελαιόλαδο

αλάτι, μαύρο πιπέρι



Πλένω και κόβω σε μικρές μπουκίτσες το μοσχάρι και το αφήνω να στραγγίσει.

Καθαρίζω τον αρακά από τις φλούδες του.

Καθαρίζω τις σκελίδες και τις προσθέτω στην κατσαρόλα μου μαζί με το ξύσμα του λεμονιού και το κύμινο.  Μόλις μαραθούν ελαφρά τα σκορδάκια θα βάλω μέσα και το μοσχαράκι και θα τα ανακατέψω μερικές φορές μέχρι να αλλάξει χρώμα. Σβύνω με το χυμό του λεμονιού και το σιγομαγειρεύω για 30΄.  Προσθέτω ½ φλιτζάνι νερό μετά το πρώτο τέταρτο.

Καθαρίζω,πλένω και κόβω τις πατάτες σε μικρά κομματάκια. Πλένω και ψιλοκόβω το μελισσόχορτο.

Προσθέτω  τον αρακά, το μελισσόχορτο, ένα φλιτζάνι νερό, αλάτι και πιπέρι και σιγοβράζω για 40΄ μέχρι να λιώσει καλά και ο αρακάς και το μοσχαράκι.