Από τις εκδόσεις Πατάκη εκδόθηκε επιτέλους το βιβλίο Με Νου αρωματόκηπος και ευεξία

Το εξώφυλλο του βιβλίου όπου φωτογράφισα στίγματα κρόκου που αφήνουν το μαγικό χρώμα τους στο νερό.
Είμαι ενθουσιασμένη και περήφανη για τα μαγειρέματα μου σε αυτό το βιβλίο. Επιτέλους εκδόθηκε και κυκλοφορεί και στα βιβλιοπωλεία της Θεσσαλονίκης αλλά και σε ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία. Ψάξτε το, οι πολύχρωμες χρήσιμες ευχάριστες 340 σελίδες του αξίζουν τα χρήματα τους..
Τα μαγειρέματα, τα στησίματα τους, οι δύσκολες φωτογραφίσεις τους έγιναν σε πολλά σπίτια. Στη Σαντορίνη στο σπίτι της κόρης μου, στο Βερολίνο στο σπίτι του γιου μου, στο πατρικό του συζύγου μου στον Τρίλοφο Ημαθίας, στο σπίτι μας στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στο αγαπημένο μου σπίτι στην Καλλικράτεια.
Φωτογραφίζοντας τη βασιλόπιτα. Ο καημένος ο Φλος ίσα που τον προλάβαμε.
Θέλω να ευχαριστήσω και πάλι μέσα από το blog μου τους ανθρώπους που μου στάθηκαν με πρακτικό ή ηθικό τρόπο σε όλη αυτή την μακρόχρονη προσπάθεια.
Αλλά ιδιαίτερα τον σύζυγο μου που ήταν πάντα δίπλα μου και τα παιδιά μου που χαίρονται και χαμογελούν μαζί μου.
Δύσκολη η φωτογράφιση των ροφημάτων. παρόλη τα επιθετικά κουνούπια με την βοήθεια της φίλης μου Μαρίας καταφέραμε μία από τις πιο ωραίες φωτογραφίες του βιβλίου.