ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟΝ ΤΡΙΛΟΦΟ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.

Και ήρθε η ώρα, αν και άργησα λίγο, για φωτογραφίες και ευχαριστίες.
Ευχαριστώ θερμά τον Μορφωτικό Σύλλογο του Τριλόφου για την φιλοξενία και την υποστήριξη της παρουσίασης. Ευχαριστώ το κοινό, οι περισσότεροι ήταν άνθρωποι που με γνωρίζουν χρόνια, χωρίς να γνωρίζουν όμως για μένα. Υπήρχε απόλυτη ησυχία και προσήλωση, τόση που άκουγα σχεδόν τα βήματά μου. 
Περάσαμε λοιπόν υπέροχα, κάναμε και τις γευσιγνωσίες μας και η Κυριακή ξεκίνησε όμορφα. 

Μόλις τα έστησα όλα και φωτάκια και κεράκια και γλαστράκια και είμαι πανέτοιμη!

Πόσο πρακτική αυτή η σακούλα.

το χαρουπόψωμο με κρέμα ανεβατού για τη γευσιγνωσία

αυτό το μικρόφωνο πολύ με μπέρδευε.

 Η ώρα της δημιουργικής μαγειρικής

Το γουδοχέρι ή στούμπος στα φυτιώτικα

απόλυτη προσήλωση

η ώρα για το γλυκό της γευσιγνωσίας

Ευχαρίστησα και εγώ με τη σειρά μου το κοινό

Α ναι τα βιβλία! τα ξέχασα, ευχαριστώ πολύ Σοφία μου

Αφιερώσεις

περιμένοντας τα σχόλια

Με την γλυκιά και δραστήρια πρόεδρο του Συλλόγου, την ωραία Ελένη

Φασόλια με φρέσκα κρίταμα κατσικίσιο τυρί και ντομάτα, μέσα σε κρίθινο πιάτο που τρώγεται και πασπαλισμένα με πούδρα αποξηραμένου παντζαριού.

Κρέμα χαλβά με μήλα και καρύδια