ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΕΣ ΤΡΟΥΦΕΣ ΜΕ ΡΟΥΜΙ. RUM CHOCOLATE TRUFFLES

Είκοσι μία Δεκεμβρίου μέσα στην καραντίνα.

Λιώνω προσεκτικά προσεκτικά τη λαχταριστή σοκολάτα. Δε θέλω τίποτα να μου αποσπάσει την προσοχή, από τη σκούρη μοσχοβολιστή καλλονή του 70% . Πλάθω στρόγγυλες τρούφες, μμμ όχι και τόσο στρόγγυλες, είναι λίγο ζόρικη η καλλονή, λερώνω παντού, τα χέρια μου, τον πάγκο, τα ρούχα μου, αλλά αφού τυλιχτούν όλα στο κακάο η ιστορία  τελειώνει και ακολουθεί η μοναδική γευστική απόλαυση που χαρίζει η σοκολάτα.

Αν σας φαίνεται καλή ιδέα όλη αυτή η γλυκιά αναστάτωση ορίστε η συνταγή για δώδεκα τρούφες:

200γρ σοκολάτα 70% περιεκτικότητα σε κακάο

2 κουταλιές κρέμα γάλακτος με 35% λιπαρά

1 κουταλιά ρούμι

2 κουταλάκια βούτυρο αγελάδος

Για το τύλιγμα

3-4 κουταλιές  καλό κακάο

Η διαδικασία είναι πολύ απλή: Βάζω όλα τα υλικά σε ένα μικρό κατσαρολάκι ρυθμίζω  την εστία σε πολύ χαμηλή θερμοκρασία, στο τρία (ψηλότερος βαθμός το εννιά) και αφήνω το σκεύος πάνω στην εστία έως ότου λιώσει η σοκολάτα. Αποσύρω το κατσαρολάκι από την εστία και αφήνω το μίγμα να κρυώσει και να σφίξει ελαφρά. Προσέχω να μην σφίξει πολύ. Στρώνω ένα κομμάτι λαδόχαρτου πάνω στον πάγκο για να μη λερώσω, εμένα μου λές.

Σχηματίζω μικρές τρουφίτσες με δύο κουταλάκια του γλυκού, δε γίνονται και τόσο στρόγγυλα αλλά εκεί θα κολλήσουμε τώρα. Ρίχνω την κάθε μία τρούφα στο κακάο, την παίρνω στα χέρια μου, την πλάθω ελαφρά και την τυλίγω ξανά στο κακάο.