ΛΑΘΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΠΥΤΖΑΜΕΣ. NON CHRISTMAS NIGHTWARE.



18 Δεκεμβρίου και σε μία βδομάδα έχουμε Χριστούγεννα και είμαι ενθουσιασμένη παρόλο το κείμενο που ακολουθεί.

Ναι το έχω πει ότι προσπαθώ να περιορίσω τα περιττά ψώνια που αφορούν χριστουγεννιάτικη διακόσμηση και δέντρα. Άφησα ένα μικρό παραθυράκι για τα λογής λογής ρούχα σπιτιού όπως κάλτσες και άλλα παρόμοια.

Τιμωρήθηκα. Αγόρασα με ενθουσιασμό αυτή τη νυχτικιά χωρίς να βάλω τα γυαλιά μου και να διαβάσω προσεκτικά τι γράφει ο ποιητής κατασκευαστής δίπλα στο χαριτωμένο καρτούν.

Το αντιλήφθηκα αφού την έπλυνα και έμεινα με το ρούχο στα χέρια.

Έτσι λοιπόν θα έχω άλλο ένα χτύπημα στην αυτοπεποποίθηση μου διότι η νυχτικιά θα μου υπενθυμίζει πάντα ότι «είμαι συμπαθητική δεν γίνεται να είμαι και όμορφη». Επίσης θα μου υπενθυμίζει να φοράω τα γυαλιά μου πριν προβώ σε τέτοιες αγορές.

Αχ καλά να είμαστε καλό σαββατοκύριακο.