ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ ΜΕ ΜΠΛΕ ΤΥΡΙ ΤΗΣ ΓΙΩΤΑΣ. YOTA’S EGGPLANTS WITH BLUE CHEESE.

19 Δεκεμβρίου σήμερα. Το κρύο έσφιξε, αλλά οι καρδιές είναι ζεστές ιδίως όταν συναντιούνται σε ένα τραπέζι με αγαπημένα πρόσωπα. Ένα πολύ απλό, νόστιμο, με λίγα υλικά, αλλά ιδιαίτερο στο στήσιμο του είναι και αυτό το ορεκτικό που θα σας συστήσω σήμερα. Η συνταγή είναι της Γιώτας, αγαπημένης συμπεθέρας. Οι μελιτζάνες είναι εκτός εποχής, αλλά τις λατρεύουμε  και έτσι μπορούμε να υπερβάλλουμε μέρες που είναι.





Για 6 άτομα

2 μελιτζάνες

1 γιαούρτι στραγγιστό με λίγα λιπαρά

100γρ μπλε τυρί, όποιο προτιμάτε

5-6 ντοματίνια

για το ψήσιμο της μελιτζάνας:

3 κουταλιές ελαιόλαδο

λίγο θυμάρι

αλάτι, μαύρο πιπέρι

 

Το μοναδικό μαγείρεμα που εκτελούμε είναι αυτό της μελιτζάνας.

Θα χρησιμοποιήσω πρώτο ενικό αν και για να είμαι απολύτως ειλικρινής, δεν τις έχω μαγειρέψει, αλλά τις έχω φάει αρκετές φορές και είναι σαν να το έχω κάνει.

Στρώνω ένα αντικολλητικό  χαρτί στο ταψί και προθερμαίνω το φούρνο στους 180ο . Πλένω και κόβω τις μελιτζάνες από την μακριά τους πλευρά σε λεπτές λωρίδες και τις αλείφω με ελαιόλαδο. Πασπαλίζω στη συνέχεια της λωρίδες με θυμάρι, αλάτι και πιπέρι και τις ψήνω για 20΄ή έως ότου μαλακώσουν, προσέχοντας να μη μου λιώσουν.

Ανακατεύω το γιαούρτι με το μπλε τυρί καλά καλά να ομογενοποιηθούν πλήρως.

Αλείφω την κάθε φέτα με το μίγμα και αρχίζω να τις στήνω κυκλικά πάνω σε ένα πιάτο χαλαρά, αφήνοντας λιγάκι κενό ανάμεσά τους. Αρχίζω με τις πιο μικρές λωρίδες και ίσως πιο ανόμοιες και συνεχίζω με τις πιο μακριές. Αυτό ήτανε.

Κόβω σε χοντρές φέτες τα ντοματίνια και τα χώνω ελαφρά ανάμεσα από τις φέτες μελιτζάνας.