TRANSITION OF LIFE


Άπειρα ημερολόγια

Άπειρα τηλέφωνα

Ατέλειωτες ώρες μπροστά στον υπολογιστή

Άπειρες εμπειρίες και γνώσεις

Απείρως αξεπέραστη γραφειοκρατία

Μετρίως ελεγχόμενο άγχος

Αλλά και

Φιλίες ζωής

στιγμές αξέχαστες

Γέλια χαρές

Γιορτές και μουσικές

Ναι είμαι μελό σήμερα. Την Τετάρτη με  πολύ συγκίνηση αποχαιρέτησα τον εργασιακό μου χώρο στο ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ, χωρίς να θυμάμαι τίποτα μα τίποτα αρνητικό. Εισέπραξα πολλές πολλές ευχές για τη συνταξιοδότηση μου, αγάπη, εκτίμηση αλλά και δώρα και κάρτες που με έκαναν να δακρύσω και να χάσω τα λόγια μου!

Δεν μπόρεσα να αγκαλιάσω όλους όσους ήθελα, ας όψεται ο άτιμος ο ιός, όμως τα είπαμε όμορφα και ωραία γύρω από το κέρασμα που με πολύ αγάπη και προσοχή ετοίμασα!

Τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου όλους όσους ήρθαν, αλλά και όσους μου στείλανε τις ευχές τους με μηνύματα και τηλέφωνα!!

Για την ιστορία θα βάλω εδώ τα καλά που ετοίμασα για να κεράσω όλο το προσωπικό.

Χρειάστηκαν τουλάχιστον 4 κιλά αλεύρι, χόρτα, τυριά, αμπελόφυλλα, σοκολάτα, καρύδια, φουντούκια, φρούτα του δάσους, βούτυρα, ελαιόλαδο, αρωματικά, μπαχαρικά και άλλα πολλά

Επειδή ξεμυαλίστηκα εντελώς δεν έβγαλα ούτε μία φωτογραφία, ευτυχώς με έσωσε η Μιχαέλα. Έτσι έχω να δείξω τα highlights του μπουφέ που ετοίμασα μαζί με τα κορίτσια που τα αποθανάτισε πάλι η Μιχαέλα μου.

Μία ενδεικτική φωτο με Μιχαέλα και Κατερίνα με τις μάσκες μας για να θυμόμαστε αυτή τη δύσκολη εποχή.

Και μία φωτο όλοι μαζί.

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΟ

ΛΙΚΕΡ ΦΡΟΥΤΩΝ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ

ΠΑΛΑΙΩΜΕΝΟ ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΞΙΝΟΜΑΥΡΟΥ

ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ ΦΙΣΤΙΚΟΒΟΥΤΥΡΟΥ ΜΕ ΑΜΥΓΔΑΛΟ, ΣΤΑΦΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΕΛΙ  V

ΑΛΜΥΡΑ

v  ΧΟΡΤΟΠΙΤΑ ΜΕ ΚΡΙΤΑΜΑ, ΠΡΑΣΑ, ΣΠΑΝΑΚΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΠΙΠΕΡΙΑ       V

v  ΝΤΟΛΜΑΔΑΚΙΑ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ  V

v  ΨΩΜΙ ΧΑΡΟΥΠΙΟΥ ΜΕ ΚΑΡΥΔΙΑ, ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΝΤΟΜΑΤΙΝΙΑ V       

ΚΑΙ ΚΡΗΤΙΚΗ ΓΡΑΒΙΕΡΑ

v  ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΣΕΡΟΠΙΤΑΚΙΑ (ΓΙΑ ΠΕΙΝΙΡΛΙ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΝΑΝΕ ΚΟΙΛΙΑ)

v  ΑΛΜΥΡΑ ΚΕΙΚ ΜΕ ΚΑΠΝΙΣΤΟ ΤΥΡΙ, ΦΕΤΑ ΚΑΙ ΑΛΟΙΦΗ ΤΥΡΙΟΥ – ΦΙΣΤΙΚΟΥ ΜΕ ΣΟΥΜΑΚΙ

ΓΛΥΚΑ

v  ΚΕΙΚ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΜΕ ΦΡΑΟΥΛΕΣ (ΔΕ ΜΑΣ ΦΟΥΣΚΩΣΕ ΑΛΛΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ)   V

v  XIONOΥΛΕΣ ΜΕ ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΑ  V

v  ΚΕΚΑΚΙΑ ΚΑΡΟΤΟΥ ΜΕ ΚΑΡΥΔΙΑ. ΚΡΕΜΑ ΤΥΡΙΟΥ. ΚΑΡΟΤΑΚΙΑ ΓΛΥΚΟ ΜΕ ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΤΣΑΙ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ V