ΡΟΦΗΜΑ ΠΡΩΙΝΟ ΜΕ ΜΕΝΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΛΑ ΚΕΥΛΑΝΗΣ. MORNING TEA WITH FRESH MINT AND CEYLON CINNAMON.


Μέντα από την Ελλάδα, φρέσκια από τη γλάστρα

Κανέλα από την Κεϋλάνη, προσωπικά η καλύτερη για μένα

Πορσελάνη από την Κίνα, το βρήκα σε κινεζάδικο στο Ηράκλειο

Πορσελάνη από την Τσεχία, πριν 20 χρόνια το έφερα από την Πράγα

Εξοπλισμός no name από τη Γερμανία για να μη βρέχεται το πετσετάκι, αλλά μου άρεσε και το λουλουδάκι. Είμαι λίγο κιτς

Kαι μετά από αυτή τη διεθνή συνάντηση χωρών παρατηρώ και είναι πολύ περίεργο που τώρα που δεν εργάζομαι θέλω το πρωί καφέ απαραιτήτως. Στο γραφείο πάρα πολύ σπάνια έπινα καφέ, ενώ ένα ρόφημα με βότανα, κανέλα ή και φρούτα συνόδευε την ημέρα μου.

Η συνήθεια με το πρωινό ρόφημα με ακολούθησε και στο life transition, μετά τον καφέ όμως.

Φλούδες κανέλας , ζωηρά πράσινα φυλλαράκια μέντας και μοσχοβόλησε το δωμάτιο.

Αύριο κάτι άλλο θα μπει στο κανατάκι.

Τώρα το γκατζετάκι δεν ξέρω αν το θέλω να ακουμπάει το ρόφημά μου. Αλλά μου αρέσει να το βλέπω.

ΥΓ.Η ιστορία μου λίγο πλάγιασε. Δε θα επαναληφθεί ελπίζω.