ΓΟΦΑΡΙ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΜΕ ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙΑ. BAKED BLUEFISH WITH COURGETTES.

 Ακούστε πως έχει η ιστορία έτσι όπως με συμβουλεύει το βιβλίο μου: τα ψάρια του τόπου μας.

Γοφάρι: σβέλτο, επιθετικό αχόρταγο, άγριο κυνηγάει μικρά ψαράκια και τα αποδεκατίζει με τα πανίσχυρα σαγόνια του, όμορφο παρόλα αυτά. Το κρεατάκι του είναι μαλακό και κατά τη δική μου άποψη τρώγεται καλύτερα στο φούρνο ή ακόμη καλύτερα στα κάρβουνα.

Ψάρια θα κάνουμε σίγουρα μία φορά την εβδομάδα και αρκετές φορές και δύο φορές.

Είχα ακούσει ότι ψαρεύουν πάρα πολλά γοφάρια  στην παραλία της Θεσσαλονίκης. Ξέρετε αυτούς τους ψαράδες που κάθονται με τις ώρες. Και τα πουλάνε μετά σε ψαράδικα, ελπίζω να μην ισχύει.

Εγώ εμπιστεύομαι πλήρως τους ψαράδες μου και πάντα ρωτάω από που έχουν αλιευτεί τα ψάρια.

για εμάς τους δύο μόνο:

1 μεγάλο γοφάρι

1 πράσινη πιπεριά κέρατο

5 κολοκυθάκια

1 λεμόνι

ελαιόλαδο

1 κουταλιά καπνιστή πάπρικα

1 κουταλιά θυμάρι

χοντρό αλάτι

μαύρο πιπέρι

αλάτι για τα κολοκυθάκια

Το γοφάρι έχει καθαριστεί από τον ψαρά, εγώ το πλένω καλά καλά, το αλατίζω με χοντρό αλάτι και το αφήνω για λίγη ώρα να νοστιμίσει.

Πλένω και καθαρίζω τα κολοκυθάκια, κόβω το πάνω και το κάτω μέρος και ξύνω την εξωτερική τους φλούδα. Κόβω τα κολοκυθάκια σε μπαστουνάκια, που ψήνονται πιο καλά από ότι σε φέτες και τα ανακατεύω με το αλάτι, το μαύρο πιπέρι, την πάπρικα, το θυμάρι και το ελαιόλαδο.

Κάνω χοντρά χαράγματα στην επάνω πλευρά του ψαριού. Κόβω το λεμόνι στη μέση και το μισό κομμάτι το κόβω σε φέτες. Στύβω το άλλο μισό πάνω στο ψάρι και χώνω στις χαραγματιές και στην κοιλιά του τις φετούλες.

Στρώνω λαδόχαρτο στο ταψί, ακουμπώ το ψάρι και αραδιάζω γύρω γύρω τα κολοκυθάκια. Ραντίζω με ελαιόλαδο το ψάρι και ρίχνω από πάνω του και τα ζουμάκια που μείνανε στο μπολ από τα κολοκυθάκια.

Ψήνω για 30΄σε προθερμασμένο φούρνο στις αντιστάσεις στους 200ο.

και βέβαια όλα αυτά στο νέο βίντεο μου στο YOUTUBE

https://youtu.be/tp-NJe3L3Cc