ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑΧΙΝΙ, ΤΣΙΑ ΚΑΙ ΗΛΙΟΣΠΟΡΟΥΣ. ΒREAKFAST TIME WITH TAHINI, CHIA AND SUNFLOWER SEEDS.


Είμαι από αυτούς τους τύπους τους ενοχλητικούς που δε χουζουρεύουν το πρωί. Σηκώνομαι πολύ πρωι λες και θα χάσω το τρένο και φυσικά ξυπνάω και τον απορημένο σύζυγό μου ο οποίος ματαίως ήλπιζε ότι στην εποχή της σύνταξης θα αλλάξω συνήθειες. Μπααα not me.

Το πρωινό μου κάποιες φορές την εβδομάδα είναι το ίδιο ακριβώς. Πρώτα ανάβει η καφετιέρα. Καφές απαραιτήτως! Να φανταστεί κανείς ότι όταν δούλευα δεν έπινα καφέ το πρωί. Έπινα ροφήματα από βότανα ή ένα κακάο. Τώρα καφές άλλοτε φίλτρου και άλλοτε καπουτσίνο.

Αφού λοιπόν γίνει ο καφές απλά φρυγανίζω ψωμί στην παλιά φρυγανιέρα της μαμάς μου του 196τόσο  από Γερμανία και βάζω από πάνω σπόρους ταχίνι, τσία και ηλιόσπορους.

Τα βαζάκια με τους σπόρους τα διατηρώ στο ψυγείο, ενώ το ταχίνι στο ντουλάπι. Το ταχίνι επειδή ‘κάθεται’ το ανακατεύω συχνά για να ομογενοποιηθεί και τα λιπαρά του να διαχέονται σε όλο το περιεχόμενο του δοχείου. Επίσης φροντίζουμε να προμηθευόμαστε από καταστήματα με χύμα ταχίνι και μεγάλη κατανάλωση.

Όσον αφορά τους σπόρους η λίστα με τα ωφέλιμα στοιχεία που προσφέρουν, είναι ατέλειωτη. Πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, ιχνοστοιχεία, ωμέγα λιπαρά, αντιοξειδωτικά συστατικά, βιταμίνες και ….

Θα σταθώ στη γεύση τους:  στην φέτα του ψωμιού ολικής άλεσης το ταχίνι θα δώσει το λιπαρό στοιχείο αντί για βούτυρο ή τυρί κρέμα, και την τραγανή και κρατσανιστή υφή θα δώσουν ο ηλιόσπορος και ο σπόρος τσία.

Και φυσικά πολύ νερό!!

μπορείτε να δείτε το σχετικό βίντεο στο YOUTUBE εδώ:

https://youtu.be/yBHftRDhyM0