ΚΕΙΚ ΜΕ LIME, ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΚΑΙ ΛΕΥΚΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ. LIME CAKE WITH OLIVE OIL AND WHITE CHOCOLATE.

Περίσσεψαν τα lime από το πάρτι γενεθλίων και άρχισε η αναζήτηση στις συνταγές μου, αλλά και στο ίντερνετ. Το κυνήγι των συνταγών στο ίντερνετ είναι μία ωραία περιπέτεια. Έχω μάθει πια να ξεχωρίζω από την φωτογραφία, από το ύφος του κειμένου, από την ποιότητα των υλικών, ποια είναι αξιόπιστη και ποια όχι. Τα βασικά μου υλικά ήταν τα lime και το ελαιόλαδο. Και βρήκα την συνταγή που μου έδωσε την σιγουριά της επιτυχίας, ήμουν σίγουρη ότι θα γινόταν ένα αφράτο κεκάκι  και δεν έπεσα έξω.

Η αρχική ιδέα της συνταγής λοιπόν, για να αποδώσω και τα εύσημα όπως είναι το σωστό, υπάρχει στο site www.thebigsweettooth.com. H δική μου εκδοχή έχει κάποιες διαφορές και προσθήκες. Όμως το υλικό που θεωρώ ότι ταιριάζει γευστικά και που δεν το έχει η συνταγή της γλυκιάς κυρίας πίσω από το site που σας ανέφερα, είναι το αμύγδαλο.





 

2 μεγάλα αβγά

¾ φλιτζανιού ζάχαρη, αν δεν βάλω σοκολάτα θα βάλω 1 φλιτζάνι

¼ φλιτζανιού ελαιόλαδο

1¼ φλιτζανιού αλεύρι ΓΟΧ, κοσκινισμένο

ξύσμα και χυμός δύο limes

1 κοφτό κουταλάκι μπέκιν

50γρ ψιλοκομμένη λευκή σοκολάτα, αν δε θέλετε δεν είναι υποχρεωτική

2 κουταλιές φιλέ αμυγδάλου

Ανακατεύω το αλεύρι με το μπέκιν. Προθερμαίνω το φούρνο στους 180ο αντιστάσεις πάνω κάτω. Ντύνω με λαδόχαρτο τον πάτο ενός ταψιού, το οποίο έχει διάμετρο 20εκατοστά.

Ξύνω τα δύο lime μέσα στο μπολ ανάμειξης. Στο ίδιο μπολ χτυπάω αβγά και ζάχαρη με το μίξερ να αφρατέψουν. Θέλω να δω αυτό το ωραίο αχνοκίτρινο χρώμα που παίρνουν τα αβγά με την βοήθεια του μίξερ. Ανακατεύω στη συνέχεια σε χαμηλή ταχύτητα το μείγμα των αβγών και προσθέτω σιγά σιγά το ελαιόλαδο. Σταματώ το μίξερ και στύβω τα limes. Παίρνω τη σπάτουλα μαρίζ και ανακατεύω το χυλό προσθέτοντας εναλλάξ το αλεύρι με τον χυμό των limes.

Αδειάζω το μίγμα στο ταψάκι, πασπαλίζω με το αμύγδαλο φιλέ και ψήνω για 30΄. Δοκιμάζω με ένα ξυλάκι αν ψήθηκε το κέικ και το ξεφορμάρω όταν κρυώσει.