ΚΑΝΤΑΙΦΑΚΙΑ ΜΕ ΣΟΥΤΖΟΥΚΙ ΚΑΙ ΚΑΣΕΡΙ. LITTLE SAVORY KADAYIF PIES WITH SUJUK AND KASSERI CHEESE.

Το να πηγαίνω κάτι δικό μου για δώρο σε επίσκεψη είναι μεγάλη χαρά. Βέβαια πρώτα σιγουρεύομαι ότι αυτό που θα προσφέρω θα είναι στα γούστα των παραληπτών και αυτό ισχύει και για κάτι που θα αγόραζα από ένα ζαχαροπλαστείο!

Εδώ είναι το βίντεο: https://youtu.be/sqitPU3DKms

Έχω στα βίντεο μου ακόμη μία εκδοχή με αυτά τα κανταϊφάκια, τα οποία είναι τόσο εύκολα και ελπίζω τόσο πολύ να τα δοκιμάσετε και εσείς, διότι το ποσοστό αποτυχίας είναι μηδενικό.

Εδώ είναι το άλλο βίντεο, η εκδοχή των κανταϊφακίων με κεφαλογραβιέρα: https://youtu.be/QLqczGyFPFY





 Ιδού και η συνταγή η σημερινή:

ΚΑΝΤΑΙΦΑΚΙΑ ΜΕ ΣΟΥΤΖΟΥΚΙ ΚΑΙ ΚΑΣΕΡΙ. LITTLE SAVORY KADAYIF PIES WITH SUJUK AND KASSERI CHEESE.

για 20 κανταϊφάκια

200γρ κασέρι

90γρ σουτζούκι

80γρ γάλα

50γρ ελαιόλαδο

200γρ κατσικίσιο γιαούρτι

μπόλικο πιπέρι

ελάχιστο αλάτι

250γρ κανταΐφι

Ανοίγω καλά καλά τις κλωστές του κανταϊφιού. Ψιλοκόβω το σουτζούκι και τρίβω το κασέρι. Πλένω και κόβω στη μέση τα ντοματίνια.

Ανακατεύω τα αβγά, το γιαούρτι, το γάλα, το ελαιόλαδο, το σουτζούκι, το κασέρι, το αλάτι και το πιπέρι. Περιχύνω το μείγμα πάνω στο κανταΐφι και ανακατεύω πιέζοντας καλά καλά με τα χέρια μου.

Σχηματίζω 20 μπαλάκια, τα ακουμπώ πάνω στο ταψί που το έχω ντύσει με λαδόχαρτο. Πιέζω με το δάχτυλο μου το κέντρο τους, πασπαλίζω με σουσάμι και βάζω από πάνω ένα κομμάτι ντοματίνι. Ψήνω στους 180ο για 30΄ή έως ότου ροδίσουν καλά.