ΚΑΤΣΙΚΙΣΙΟ ΜΠΟΥΤΑΚΙ ΡΟΛΟ ΜΕ ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΠΑΤΑΤΕΣ. ROLL OF BABY GOAT IN THE OVEN, WITH FRESH AROMATICS AND SWEET POTATOES.

 Και εδώ είναι το βίντεό μου στο YOUTUBE: https://youtu.be/uMLJfTrPtYE



Προσπαθώντας να οργανώσω τη ζωή μου με τα βίντεο και την πολύ απαιτητική επεξεργασία τους αποφάσισα να γυρίζω τα φιλμάκια στο χωριό και τα υπόλοιπα στο σπίτι στη Θεσσαλονίκη. Είμαστε με μία βαλίτσα στο χέρι αλλά έχει πλάκα και επίσης δε βαριόμαστε ποτέ τα ταξίδια. Το χωριό είναι μία ώρα από τη Θεσσαλονίκη και είναι Εγνατία οδός, μία άνετη διαδρομή και αυτή η εναλλαγή σπιτιών γίνεται κάθε 3-4 μέρες περίπου.

Η επιθυμία μου για τα βίντεο μου είναι να κρατήσω τους φυσικούς ήχους αλλά 1: δεν έχω οργανωθεί σωστά  και 2 η ζωή στο χωριό είναι απρόβλεπτη. Ξαφνικές επισκέψεις, το σχολείο απέναντι, ο περιφερόμενος μανάβης, ο ψαράς,ο  πορτοκαλολεμονάς και η ντουντούκα με τα νέα του χωριού. Τα νέα μπορεί να αφορούν το πρόγραμμα του αγροτικού ιατρείου, εκδηλώσεις, διακοπή νερού ή διακοπή ρεύματος και το ηχείο είναι πολύ κοντά στο σπίτι μας.

Ο στόχος συγκεκριμένα σε αυτό το βίντεο, για ένα πασχαλιάτικο μαγείρεμα, είναι να σας δείξω ότι ακόμη και ένα πολύ μικρό μπουτάκι μπορεί να γίνει ρολάκι, με το μαχαίρι που έχετε στην κουζίνα όπως χρησιμοποίησα και εγώ. Κάποιοι δεν αγαπούν το φαγητό τους με κόκαλο και αυτή η διαδικασία μου πήρε μόλις 10΄. Πιο πολύ ώρα ξόδεψα για το καθάρισμα και το πλύσιμο.












Για 2-3 άτομα

1 μπουτάκι κατσικίσιο, ότι έχετε, το δικό μου ήταν μικρό 1100γρ με το κόκαλο

3 γλυκοπατάτες

φρέσκο μελισσόχορτο

άνηθος

φρέσκο θυμάρι

2 φρέσκα κρεμμυδάκια

μία κουταλιά μουστάρδα

ξύσμα και χυμός λεμονιού

μία σκελίδα σκόρδου

αλάτι

πιπέρι

3-4 κουταλιές ελαιόλαδο

λαδόχαρτα για το ψήσιμο

 

Πολύ σημαντικό: καθαρίζω καλά καλά από περιττά λιπάκια, τριχούλες κλπ το μπουτάκι και το πλένω.

Αφαιρώ από το κόκαλο το κρεατάκι, προσπαθώντας να κρατήσω ακέραιη την πετσούλα. Το σημείο με τη σφραγίδα θα το κόψω μετά το ψήσιμο, θέλω όλη την πετσούλα.

Ανοίγω το κομμάτι το χαράζω ελαφρά εδώ και εκεί. Αλείφω με τη μουστάρδα, το ξύσμα, το χυμό λεμονιού, το θυμαράκι ψιλοκομένο, αλάτι και πιπέρι.  Γεμίζω το ρολάκι με φρέσκο κρεμμυδάκι, μελισσόχορτο και άνηθο. Κλείνω το ρολάκι και το βάζω στο ψυγείο σκεπασμένο με μεμβράνη όλη τη νύχτα για να πάρει ωραία γεύση.

Τυλίγω σε δύο λαδόχαρτα το ρολάκι μαζί με επιπλέον φρέσκο κρεμμυδάκι και το ψήνω στους  190ο για μία ώρα. Βρέχω το λαδόχαρτο για να μη καεί αμέσως.

Βάζω άλλο ένα χαρτί κάτω από το ρολό κατά τη διάρκεια του ψησίματος, διότι βγήκαν ζουμάκια. Γενικά δε χρησιμοποιώ  αλουμινόχαρτο.

Καθαρίζω τις γλυκοπατάτες, τις κόβω σε ροδέλες και τις νοστιμίζω με ελαιόλαδο, θυμάρι, σκόρδο, αλάτι και πιπέρι. Βγάζω το ρολάκι από το φούρνο αφαιρώ τα λαδόχαρτα και αραδιάζω τις ροδέλες της γλυκοπατάτας. Πάνω από το ρολάκι βάζω ένα μικρό κομμάτι λαδόχαρτο για να μη μου ξεραθεί. Περιχύνω 3 κουταλιές περίπου ελαιολάδου στις γλυκοπατάτες και ψήνω για ακόμη 45΄.